125 tyś. km tysięcy przejechane, superb I awx 2005 rok, posiadam od stycznia. do tej pory:
1. lampka podświetlania tablicy rejestracyjnej, gniazdo zardzewiało,
2. lewy przegłub napędowy - podobno standard w tym aucie i w passacie b5 (też miałem tą awarie w tym aucie),
3. rozwaliła mi się lampka w schowku przy próbie zmiany żarówki ( może jakoś to do kupy złożę jeszcze),
4. znikał płyn chłodniczy ostatnio, co się okazało - chłodnica do wymiany - nie była przegrzana, ani uderzona kamieniem (podobno standard w silnikach awx i odpowiednikach passatowskich 130 konnych)
A tak bardzo miła i przyjemna eksploatacja jak narazie
1. lampka podświetlania tablicy rejestracyjnej, gniazdo zardzewiało,
2. lewy przegłub napędowy - podobno standard w tym aucie i w passacie b5 (też miałem tą awarie w tym aucie),
3. rozwaliła mi się lampka w schowku przy próbie zmiany żarówki ( może jakoś to do kupy złożę jeszcze),
4. znikał płyn chłodniczy ostatnio, co się okazało - chłodnica do wymiany - nie była przegrzana, ani uderzona kamieniem (podobno standard w silnikach awx i odpowiednikach passatowskich 130 konnych)
A tak bardzo miła i przyjemna eksploatacja jak narazie
Komentarz